logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

H.E.A.T. je hit, mě teda chyt a závodění jakbysmet

H.E.A.T. je hit, mě teda chyt a závodění jakbysmet

Úterý – dnes jsme měly intervalový trénink, který patří k mým méně oblíbeným. Naštěstí jsem byla domluvená s kamarádkami Bex a Jan, že zajdeme na masáž. Bex se také chystá na půlmaraton, a tak jsme se my dvě sešly dřív a v tělocvičně hotelu Augustine, kde jsme byly na masáž objednané, zašly na trenažér. Ve dvou to šlo lépe. Intervalový trénink je náročný, když se snažíte o co nejlepší čas, ale utíkalo nám to rychle. A představa masáže nás hnala dopředu. Uběhly jsme celkem 7,9 km.

Týden čtvrtý – 28. 2. – 6. 3. 2011

Středa

Dnes bylo chladno, ale neběželo se špatně. Za 50 minut jsem zvládla 7 km bez problémů. Intervalový trénink přináší ovoce. Dnes také slavíme Timovy narozeniny. Jsem ráda, že mám zítra volno a můžu si tak vychutnat sklenku vína

Čtvrtek

Moc ráda, že jsem dnes měla volno!!!

Pátek

Dnes byl sraz naší skupiny z PIM Women’s Challenge v Letňanech. Dostala jsem se tam už v 11:15 a do 11:45 už jsme byly všechny. Bylo příjemné se všemi opět setkat. Dostaly jsme parádní běžeckou výbavičku od adidasu. Oblečení v zářivých barvách, pěkné boty, které ale budu muset rozchodit, a osobního trenéra mi-coach. Skvělá pomůcka na běhání! První hodinu jsme probírali naše tréninky a zkušenosti a pak vedl Miloš padesátiminutový program H.E.A.T. Vřele doporučuju. Zkoušela jsem to poprvé, a jakmile jsem pochopila, co dělat, byla to zábava. Lepší než trenažér, převažuje chůze, ale můžete regulovat rychlost a sklon. Šla bych hned zas! Odcházela jsem v 16:30, ještě předtím jsem se přihlásila na 10 km závod ve Kbelích hned následující den. Proč???

Sobota

Den jedna báseň! Vstala jsem už v 7, abych se o půl hodiny později sešla s Lamyou, další z 12 žen Women’s Challenge. Vyrazily jsme směr Kbely, kde se běžel 10 km závod a kde jsme měly sraz s dalšími osmi členkami týmu. Musím přiznat, že takhle nervózní jsem už dlouho nebyla. Připomínalo mi to školní závody. Všude plno mladých atletů. Závod odstartoval v 10 h a vyšel skvěle. Počasí ideální, chladněji, ale slunečno, a trasa vedla po rovných menších silnicích. Naše desítka si vedla výborně. Ilona, Eva a Pavlína zaběhly pod 50 minut, opravdu skvělý výkon. Předběhly dokonce Miloše, který dělal časoměřiče pro časovou hranici 50 minut. Já jsem doběhla v čase 56:06 celá blažená! Úsměv od ucha k uchu stejně jako ostatní. Petronela doběhla 30 sekund po mně a ostatní o pár minut později. Cítila jsem silného týmového ducha. Doufám, že se na závodech budeme čas od času potkávat v průběhu roku (každý týden bych tohle asi nezvládla:-) Další běh, ze kterého mám skvělý pocit!

Neděle

Dnešní běh byl dost zajímavý – proč? Jednak jsem byla v sobotu s přáteli na večeři, bavila jsem se ohromně a taky dlouho, a ráno jsem byla pochopitelně unavená. A pak jsem běžela v nových botách, což skončilo s puchýři na obou chodidlech, velmi bolestivé! Boty je ale třeba prošlápnout a lepší teď, než v den závodu. Do něj zbývají 4 týdny a do té doby by si měly nohy zvyknout. Vydržela jsem běžet 1,35 h. Šlo to dobře, uběhla jsem asi 16 – 17 km, přesně nevím, ale domů jsem dorazila úplně vyčerpaná!

Zatím ahoj

Eva Shaw foto
  • přečteno: 8401/8267×

Hodnoť článek

nehodnoceno, buďte první

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

PIM Women´s Challenge 2011

všechny články PIM Women´s Challenge 2011

Anketa – hlasuj i ty!

kde se diskutuje

  • Rychlost, bez ní to žádný běžec nikam nedotáhne : Nějak mi není jasná ta první odrážka. S jakým odstupem před závodem mám zařadit intervaly? Pokud…»
  • Prodloužený víkend „Jen pro velký holky“ : Ilono, to nás mrzí...Tak se budeme těšit na příště! A o běhání to na tomto víkendu prioritně…»
  • Prodloužený víkend „Jen pro velký holky“ : Velmi odhodlána jsem přečetla celou nabídku,hned bych jela,ale žením kluka,tak termin…»
  • Dvanáctitýdenní tréninkový plán na deset kilometrů, který zrychlí výkonnostní běžce o 1 – 2 procenta. : Protože prostě piánko :) »
  • Dvanáctitýdenní tréninkový plán na deset kilometrů, který zrychlí výkonnostní běžce o 1 – 2 procenta. : Dobrý den, proč je proboha na ilustračním obrázku ten klavír? Předem děkuji za odpověď. Zdraví…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků