logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Intervalový trénink je záhul

Intervalový trénink je záhul

Pondělí – Volno! Úterý

Intervalový trénink. Ten dnešní byl skvělý, protože nás bylo pět. Bex přivedla své kamarádky z Průhonic. Holky, díky, že jste s námi dnes běžely! Moc se mi to líbilo!

5. týden (7. – 13. března)

První dvě minuty rychlého tempa ještě jdou, ale pokračovat pak ve stejně svižném tempu další 2 minuty už je obtíž. První minutu zvládnete, dalších 30 sekund jen taktak a poslední půlminutu už funíte… Nakonec jsme si ale dobře zaběhaly, počasí nám přálo. Zase jeden intervalový trénink mám za sebou a to je dobrý pocit.

Středa

Kvůli vyčerpání jsem dnes běžela jen 30 minut. Chystám se na delší trasu a možná na sobotní 10 km závod v Pečkách, tak jsem musela trochu změnit plán. 30 minut sice není moc, ale na víc bych už neměla energii!

Čtvrtek

Dnes jsem měla běžet delší trasu, ale nakonec jsem se vrátila k původnímu plánu běžet až v sobotu a dnes jsem si dala volno. Hlavním důvodem byla Bex, která musela zůstat u nemocných dětí, zároveň jsem však stále unavená. Jsem bez energie, zralá tak akorát do postele. Ze sobotního běhu začínám být nervózní!

Pátek

Svých 50 minut jsem běžela venku. Počasí opět parádní a problémy žádné. Uběhla jsem 9 km, což je myslím solidní výkon a teď už i přijatelná vzdálenost. Běžela jsem podél řeky kolem Vyšehradu, tunelem až do Podolí. Mám to tam ráda i kvůli menšímu hluku.

Sobota

Dlouhý běh s Bex. Sešly jsme se ve tři, zaparkovaly v Modřanech a vyrazily na naši trasu podél řeky. Byla jsem docela nervózní, což přičítám únavě. Vyrazily jsme směrem Zbraslav, okolo nás plno lidí na bruslích, kolech, ale i běžci. Doběhly jsme k hospůdce poblíž zbraslavského mostu. Unavená jsem byla, ale dobrý pocit převládal. Pak jsme běžely zpátky k zaparkovanému autu a dál ke golfovému hřišti a podél řeky. Musely jsme uběhnout bezmála 18 km a vzhledem k času 1 h 46 minut to byl pro mě velmi uspokojivý výkon. Dokonce jsem v závěru měla síly pokračovat. To první část běhu bývá vždy nejobtížnější. Dnes jsem konečně vyzkoušela gel. Byla jsem z toho lehce nervózní, protože nikdy nevíte, jak tělo zareaguje. Ale pomohlo to a počítám, že si v závodě zobnu ještě v 90. minutě, abych vydržela do cíle. Běžela jsem ve svých starých teniskách, jelikož se mi dělají bolestivé puchýře na chodidlech. S tím jsem měla vždycky problém. Taky mi slézají nehty, což zní hrozně, ale puchýře jsou daleko horší. Sobotní běh mi ale udělal radost, byl tak krásný jarní den, že jsem se musela štěstím smát!

Neděle

Dnes to bylo 50 minut. Rozhodla jsem se běžet kolem poledne a stejnou trasu jako včera. Druhý nejhorší běh celého tréninkového programu. Bylo to sice jen 50 minut, ale už po 15 minutách jsem musela zastavit a pokračovat chůzí. Byla jsem se sebou nespokojená a běh si vůbec neužila. Když jsem se setkala na parkovišti s rodinou, cítila jsem se pod psa. Do závodu zbývají necelé 3 týdny a dneska to byla hrůza!

Týden 6 (14. – 20. března) – Intervalový trénink v pěti – je bomba

Pondělí – Volno! Úterý

Intervalový trénink. Ten dnešní byl skvělý, protože nás bylo pět. Bex přivedla své kamarádky z Průhonic. Holky, díky, že jste s námi dnes běžely! Moc se mi to líbilo! Trasu jsme zahájily u Rudolfina, kde jsme přeběhly most a pokračovaly podél řeky přes Kampu a Malou Stranu. Po Palackého mostě jsme se vrátily zpět a pak k řece na intervalový trénink. Z příjemného tempa jsme přešly na kombinaci deset rychlých a deset pomalých dvouminutovek. Byla to dřina, ale v takovém počtu se běželo o dost lépe. Běhání je skvělý sport v tom, jak ho můžete přizpůsobit svým aktuálním potřebám. Když si chcete vyčistit hlavu, běžíte sami, nikdo vás neruší, nanejvýš si k tomu pustíte hudbu. Když naopak chcete být s kamarádkou, jdete běhat s ní. Ve větším počtu se také lépe soustředíte. Běželo se nám všem parádně, až do cíle, který byl v místě mého bydliště na Praze 1. Za 1 h 25 m jsme uběhly 12 km, což není špatné na intervalový trénink! Krásný den, skvělý pocit!

Středa

Odložila jsem 50minutový běh na večer v domnění, že počasí vydrží. Jenže ve čtyři už pršelo. Běžela jsem tedy ke stadionu Dukly vyzvednout nejstaršího syna, který tu trénuje atletiku, a spolu jsme běželi domů. Běželo se dobře navzdory dešti a synovu batohu, který jsem měla na zádech. On sám to zvládl mimořádně dobře na to, že měl za sebou 90minutový trénink.

Čtvrtek – Volno!

Pátek

Dnes celý den lilo, tak jsem šla do tělocvičny na trenažér. Přinesla jsem si hudbu s tím, že zrychlím tempo, obyčejně totiž udržuju tempo pomalejší, a užila jsem si to. Musela jsem se přemáhat, ale zvládala jsem. Za 50 minut jsem uběhla 9,22 km. Jen tak dál!

Sobota

Proč musím být před každým delším během tak nervózní? Dnes jsem byla běhat s kamarádkou Becs, ale od začátku jsem nebyla ve své kůži. Bylo celkem chladno, foukal vítr. Vybíhaly jsme z Modřan, kde ještě před týdnem byly mraky lidí na kolech a bruslích, zato teď jich tam bylo jen pár. Počasí bylo podobné jako při loňském půlmaratonu a tak jen doufám, že letos to bude lepší! S Becs jsme běžely necelou hodinku a já pak pokračovala přes Modřany k domovu. V 55. minutě jsem se posilnila gelem a běžela a běžela. Někde u Vyšehradu jsem si to začala doslova užívat! To asi, že se blížil cíl :) Uběhla jsem 19 km za 1 h 56 m a s dvěma zastávkami, takže jsem se sebou maximálně spokojená.

Neděle

Donutit se k těmhle běhům je vždycky těžké, ale domluvily jsme se s Tashou a běžely podél řeky, nejdřív po staroměstské straně, pak po malostranské, a byl z toho nakonec příjemný běh. Sluníčko na obloze k dobré náladě přispělo. Dobře ale, že je zítra volno!

Eva Shaw foto
  • přečteno: 7841/7740×

Hodnoť článek

4 z 5 hvězd lepší (1 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

PIM Women´s Challenge 2011

všechny články PIM Women´s Challenge 2011

Anketa – hlasuj i ty!

V jaké značce běžeckých bot vběhnete do běžecké sezóny 2017

Běžecká sezóna sice nikdy nekončí a tak vlastně ani nikdy nezačíná, prostě běháme furt. Přesto začátek března se bere jako její pravý začátek. Zajímalo by nás, jaká značka je vaše současná srdcovka a tak jí dáte přednost před ostatními značkami na trhu.

adidas89
Asics125
Brooks17
Inov-852
Icebug5
Hoka One22
Mizuno52
Newton5
NB21
Nike55
Salming350
Salomon40
Scott2
Vibram Fivefingers8
Vivobarefoot5
Zoot5
Jiné, zde neuvedené značce46
Běhám bos, bot netřeba14
ON6

kde se diskutuje

  • Pět dní do půlmaratonu. Den posledního soudu nebo poslední zkoušky : uplna parada na tychto clankoch je to, ze v nedelu pobezim svoj prvy polmaraton v Bratislave a tak…»
  • ZASAŽEN ŠÍPEM BĚH : Milosi,velmy hesky clanek.Tak si te pamatuji.... »
  • Nováček, ne však nezkušený : O jakou akci jde prosím? :) Dle povědomé tváře na fotce a data hádám, že pilsentrail – radec…»
  • Bolest kloubů. Jak jí předcházet, co s tím, když už omezuje náš pohyb? : Ahoj, na bolest kloubů je nejlepší koňská mast... doporučuji :-) používám ji často :-) »
  • Vápník – proč nám chybí a co to s námi dělá : tablety vapniku nebrat, sumivky uz vubec, ze dobre chutnaji ha ha,umele sladidla,zvyraznovace…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků