logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Nesázejte se s Berdichem – mohli byste vyhrát, co nechcete!

Nesázejte se s Berdichem – mohli byste vyhrát, co nechcete!

Odehrálo se na třídních schůzkách Běžecké školy. Seděli jsme u stolu s Danou, s Jirkou Berdichem a Jitkou Hemerovou a řeč se vedla o hubnutí. Načež Jirka řekl Daně, že má pro ni návrh, jak by mohla zhubnout, že prý stačí, když se s ním vsadí a nemůže být škodná. Že prý stačí, když se s ním vsadí.

Jitka se přidala, že ona chce taky zhubnout a že už se s Jirkou vsadila, ať se Dana nebojí a jde s ní do toho. Daně se to nějak nezdálo, ale nakonec přistoupila na to, že se tedy vsadí. Pak Jirka vysvětlil, o co v sázce půjde, tedy:

Když Dana neshodí do konce června 4 kg, což je její přání, absolvuje Žebráckou pětadvacítku. „ A co vyhraju, když ty 4 kg shodím?" zeptala se Dana. „To jí poběžíš taky, ale já ti zaplatím startovné“, opáčil s klidem Angličana Jirka. Teprve v tu chvíli se Dana začala zajímat o to, co to je Žebrácká pětadvacítka. Když jsem jí vysvětlil, že to je ta trať, na níž jsme s Vládíkem Novákem a Petrou Kožárovou trénovali, načež to Petra obrečela, teprve jí došlo, do čeho se to nechala navléct.

D: jak se ukázalo, hlavní problém není ani tak v tom, že to je ještě delší než půlmaraton, ale v profilu trati – napřed se běží asi polovina výhradně do kopce, pak je to chvíli nějaké zvlněné a pak to – někteří už tady budou zřejmě v agónii – padá dolů z kopce, ale ne pořád, zase přijde stoupání! No tam já NEMŮŽU!!!

Co z toho plyne pro mě?

Vcelku samá pozitiva. Ať už Dana své 4 kg shodí, či ne, mám argumenty k tomu, abychom prodlužovali vzdálenosti našich indiánských výletů. Taky mám argumenty pro chvíle, kdy ji chytne mlsná. Jako před chvílí, kdy dostala chuť na tvarůžek (to je taková moje specialita), mimo jiné moooooc dobrá, jak vám potvrdí ti, co okusili. Argument pro chvíle, kdy ji chytne mlsná, je jednoduchý: poběžíš Žebráckou pětadvacítku a ještě si to zaplatíš!:).

D: no, jasně, samá pozitiva! Nesmím jíst. Musím běhat. Ať vyhraju či prohraju sázku, běžím ještě delší trať než půlmaraton, na který nechci jít, protože je na mě dlouhej… co na to říct? Děkuji svým kamarádům, kteří mají na mysli zaručeně jen mé dobro, děkuji Davidovi Hufovi, který mi tak hezky vysvětlil nad mým výstupem z InBody testu, že ač jsou prakticky všechny mé hodnoty v normě, jsem vlastně tlustá, a děkuji M., že z toho všeho má prču a děsně se na to těší!

Jirko, bacha!

obrázek

Ty ještě nevíš, že Dana vyhraje, protože nikdy nic nevzdává, jako tahle fantastická holka, ty zaplatíš startovné a po trati budeš dělat občerstvovatele, takže si připrav pořádnej ruksak na to, co všechno během těch 10 hodin, co bude na trati, stačí sežrat :).

D: samozřejmě, neb budu vyhladovělá, abych nemusela platit za tu hrůzu ještě ke všemu i to startovné! Po přečtení knihy Zrozeni k běhu (na kterou jsme přinesli na stránkách Běžecké školy recenzi) a obědu s Edou, naprosto oblouzeným „bosým" běháním (Edo, kde je ten slíbený článek?!) si koupím pětiprstky a zanořím se s nimi do temných lesů k tréninkům divoženek, uhánějících s vlající hřívou za jelenem… Sbohem, přátelé… možná se ještě někdy uvidíme!

Miloš Škorpil foto
Nesázejte se s Berdichem – mohli byste vyhrát, co nechcete!

Hodnoť článek

nehodnoceno, buďte první

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

"Titánka" Dana | 5. 4. 2011 21.32 hod. | 88.101.235.xxx
Evee, děkuju za solidaritu!
Pánové, vám teda taky pěkně děkuju!! Takoví dobráci od kosti:-)

1bubobubo | 5. 4. 2011 18.37 hod. | 90.181.130.xxx
Dano, sázka je to pěkná :o))) řekl bych, až vypečená :o) Ale myslím si, že budeš na trati maximálně kolem 4 hodin a těch zbylých 6 hodin (aby to dalo Milošových zmiňovaných 10) budeš vyjídat v Žebráku Jirkovi batoh :o) Držím ti palce do tréninku. Je dobré mít takový dvojitý cíl, no ne? :o) Kila půjdou dolu, budeš se cítit dobře a ještě ti jeden hodný člověk zaplatí startovné na krásný "skoro rovinatý" závod :o)))))))

Eda | 5. 4. 2011 16.40 hod. | 141.202.248.xx
Dani, uplne nejvetsi frajer budes, kdyz tu petadvacitku pobezis v petiprstkach :-)) Clanek uz je dopecenej, dneska pocukruju a poslu :) (to aby ti lip chutnal pri ty diete)

Evee | 5. 4. 2011 12.32 hod. | 109.72.8.x
Knihu jeste nemam, cekam na vyplatu, ale recenze tady uz me ponoukla k tomu, ze dneska uz FAKT necham Nike botky doma a vybehnu v obyc tenouckych teniskach. Aspon to zkusim.
To video je .. uzasne motivacni. Posledni dobou si pripadam, ze padam na usta porad.
Drzim palce s treninkem Dano :-)

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

Ženy v běhu

všechny články Ženy v běhu

Anketa – hlasuj i ty!

Vize pro rok 2017

Rok 2017 na sebe nedá dlouho čekat, Novoroční předsevzetí jakbysmet. Zatímco vize předpokládá dlouhodobost, Novoroční předsevzetí se vyznačují jepičím životem. Aby se Novoroční předsevzetí stalo prvním krokem k naplnění vize, je třeba si ho pořádně rozmyslet, i když znám spoustu lidí, kteří na druhou stranu tak dlouho přemýšlí a zvažují vše pro a proti, že než vše zváží, uteče pár let. Takže zvažujte pečlivě, ale dejte si časový limit na start. Jako nejlepší limit se jeví 1.1.2017, tak běžíme na to, co vy na to. Kterým směrem byste rádi v roce 2017 byli rádi, aby se ubírala vaše vize 2017?

Zlepšení či udržení zdraví38
Zlepšení nebo udržení fyzické kondice97
Více času na sebe12
Více času na rodinu6
Více času na přátele2
Více času na sebe a na rodinu11
Být víc sám (sama) sebou32

kde se diskutuje

  • Běhání v zimě a mrazu se není třeba bát! Šest zásad pro běhání v zimě a mrazu : nemáte někdo zkušenost s během maratonu v zimě ? »
  • Čtyřicet důvodů, proč milovat běh : Zdravím Vás, běh a celkově cvičení je super věc. Velmi zajímavé jsou nově objevené spojitosti běhu…»
  • Být zdravý a v kondici. Koho a co všechno to v našem životě ovlivňuje. Cooperův test. Čtrnáctý tip Běžecké školy pro váš lepší běh : V tabulke muži 30 – 39 let, průměrný, je chyba (1900 – 1299 m), spravne ma byt 1900…»
  • Ještě jednu písničku … a tuhle taky musím : Já jsem tak poctivý (čti: zblblý :-)), že jsem dělal kliky už i o půl druhé v noci ... :-) »
  • Běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila na třetích 13 týdnů běžeckého roku. Čtvrtletní zaměřovací trénink na maraton : Pán Škorpil, v tomto pláne odporúčate bežať dlhý beh na úrovni 82 % TF max. (okrem rozklusu a…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků