logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Čtyřicet běžeckých vychytávek

Běžci i běžkyně jsou většinou od přírody velmi přemýšliví a snaží se přijít na kloub všemu, co nějak souvisí s běháním. Snaží se přijít na kloub tomu, jak správně trénovat, jak správně běhat, jak se na běh co nejlépe obléknout, jak jíst, aby měli sílu, ale zároveň je při běhu netížil žaludek, a spousta dalších otázek. Na Běžecké škole jsme připravili čtyřicet odpovědí, čtyřicet běžeckých vychytávek, čtyřicet tipů a triků, jak na to.

Čtyřicet běžeckých vychytávek – vychytávka třicátá první až čtyřicátá

Běžecký trénink
Čtyřicet běžeckých vychytávek – vychytávka třicátá první až čtyřicátá

Tak dneska to bude o strachu z bloudění, z nachlazení, že nebudete moci běhat. Taky ale ze strachu co dělat, aby to na vás na trati závodu nepřišlo, nebo abyste ve tmě nezakopli, či neuklouzli na spadaném listí. O problémech spojených s pomalým běháním, strachu se zastavit, zkolabování nebo dokonce z maratonské „zdi“.

Miloš Škorpil, 2. 11. 2016, 19950×

Čtyřicet běžeckých vychytávek – vychytávka dvacátá první až třicátá

Běžecký trénink
Čtyřicet běžeckých vychytávek – vychytávka dvacátá první až třicátá

V prvních dvaceti běžeckých vychytávkách jsme se věnovali zejména vychytávkám, které, když je vychytáte, povedou k rozvoji vaší výkonnosti. V další dvacítce vychytávek se zaměříme spíše na vychytávky, které by vám měly pomoci se zbavit různých strachů.

Miloš Škorpil, 1. 11. 2016, 17681×

Čtyřicet běžeckých vychytávek – vychytávka jedenáct až dvacet

Běžecký trénink
Čtyřicet běžeckých vychytávek – vychytávka jedenáct až dvacet

Najděte si svůj biorytmus, nechte si vyšetřit krev. Dojděte si na zátěžový test, zapisujte si, kde jste co naběhali a jak jste se předtím a potom cítili. Vyběhněte si každé schody, běhejte v terénu, stupňujte svůj trénink smysluplným způsobem. Abyste nebyli kyselí, dávejte si pauzu, ale hlavně – bavte se během.

Miloš Škorpil, 31. 10. 2016, 17015×

Čtyřicet běžeckých vychytávek – vychytávka první až desátá

Běžecký trénink
Čtyřicet běžeckých vychytávek – vychytávka první až desátá

Velmi málo hobby běžců je schopno vytěžit ze svého tréninku maximum. Mnozí z nich trénují příliš monotónně, tím pádem tělo nedostává nové impulzy, kterým by se muselo přizpůsobovat. Následkem toho jejich výkonnost stagnuje nebo dokonce klesá. Budete-li se při svém tréninku řídit následujícími radami, dosáhnete toho, že vaše výkonnost nebude stagnovat, ale bude se zvyšovat.

Miloš Škorpil, 30. 10. 2016, 26171×

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků