logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Sezení na zadku. Nejdelší a nejbolestivější způsob sebevraždy

Sezení na zadku. Nejdelší a nejbolestivější způsob sebevraždy

Jeden by řekl, že člověk je největší srab z celé živočišné říše, jak se chrání proti všem nebezpečím, která na něj v životě číhají. Rád se chlubí logickým uvažováním, prý je to něco, co jej staví nad ostatní živé tvory, co jich po světě leze, běhá, plave či létá. Ať mi ale nějaký z těch „chytráků" vysvětlí, co je logické na tom, že se ten srab odhodlal spáchat nejhromadnější a při tom nejdelší a nejbolestivější způsob sebevraždy, jaký svět zná.

Rychlá navigace [zobrazit]

Obsah [skrýt]

  1. Sebevražedná zbraň – sezení na zadku
  2. Nejnemocnější člověk je ten, který sedí na největším trůnu
  3. Dárky, pro ty co se přestanou sebevraždit, chtějí začít žít a neví jak začít

Sebevražedná zbraň – sezení na zadku

Zatímco jiné prostředky ke spáchání sebevraždy si člověk musí nějak opatřit (střelnou zbraň, nůž, prášky) nebo se na ně musí nachystat (plyn, smyčka, vhodné místo ke skoku kamkoliv a pod cokoliv), tak zadek máme po ruce stále a čím víc na něm sedíme, tím víc si na něj můžeme sáhnout. Možná to je ten důvod, že si na jeho přítomnost zvykneme a netušíme, jak nebezpečnou zbraň si na sebe chystáme.

Čím je totiž zadek těžší, tím hůře se nám z něj stává, tím máme méně pohybu a „smyčka" kolem našeho krku se začíná utahovat. Čím dál tím hůře se nám dýchá (ono taky prodýchat ta kila tuku není žádná sranda), a tak si na tom našem hrochovi sedíme čím dál tím víc.

Jednoho krásného dne zjistíme, že už nějak není znát, kde zadek začíná a kde končí, nějak se nám rozkulatil od středu nahoru i dolů, dalo by se říci, že už z nás nezbylo nic než zadek, na jehož horním konci vyčnívá hlava a pak z něj trčí čtyři párátka (bývalé ruce a nohy).

S tím už se opravdu nedá chodit, a protože díky tomu, že jsme s tím něco neudělali, když byl ještě čas, nezačali jsme se včas hýbat, abychom rozproudili krev v těle a dodali všem buňkám kyslík a energii, aby se rozpomněly na to, že jejich hlavní podstatou je život, tak se do našeho těla nějak „vloudila" nejdříve nadváha a posléze obezita.

Nejnemocnější člověk je ten, který sedí na největším trůnu

Chvíli za obezitou si to přihnaly další civilizační choroby – cukrovka, kardiovaskulární problémy, rakovina, aby ruku v ruce dokonaly dílo, které jsme my započali tím, že jsme podlehli svodu mámení našeho zadku a uvěřili mu, že nejmocnější člověk je ten, který sedí na největším trůnu (rozuměj, s malým zadkem se na velkém trůnu ztratíš). Správně však mělo být nejnemocnější člověk je ten, který sedí na největším trůnu – člověk s největším zadkem.

V médiích stále více zaznívají poplašné zprávy, že ty a ty nemoci, které člověka „navštěvovaly" až ve vyšším věku, postihují čím dál tím mladší, dokonce již děti. Asi je to u mě profesní vada, ale faktem je, že už jsem nějak přestal vnímat obézní lidi, které potkávám, ale čím dál tím víc si všímám obézních dětí. Jestli se rozhodli dospělí páchat sebevraždu tím, že jedí nevhodnou stravu (samé sacharidy, bojí se tuků a bílkovin) a pohyb je pro ně nejsprostší slovo, tak mám pořád zato, že mají rádi svoje děti, svoje vnoučata. Možná by pro začátek stačilo, kdyby je začali brát více ven, do přírody, na procházky, udělalo by to dobře dětem i jim. Ale pozor, ty procházky nesměřujte do obchodů a nákupních center, ale do parků a do přírody, a neberte si sebou vydatnou svačinu, neboť i občasný hlad je dobrým prostředkem k nastartování sesazení zadku z trůnu či z „trůnu“.

Dárky, pro ty co se přestanou sebevraždit, chtějí začít žít a neví jak začít

Pro ty, kteří se chtějí opravdu začít hýbat, jen nevědí jak začít, mám dva dárky:

Roční běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila pro všechny, kteří se po letech opět rozhodli hýbat

Běhání dětí. Kdy začít, jak začít, jak připravit trénink

Miloš Škorpil foto

Hodnoť článek

5 z 5 hvězd líbí se mi (29 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

seriál Memovy rozmluvy o životě

Zdravý životní styl

všechny články Zdravý životní styl

Anketa – hlasuj i ty!

Vize pro rok 2017

Rok 2017 na sebe nedá dlouho čekat, Novoroční předsevzetí jakbysmet. Zatímco vize předpokládá dlouhodobost, Novoroční předsevzetí se vyznačují jepičím životem. Aby se Novoroční předsevzetí stalo prvním krokem k naplnění vize, je třeba si ho pořádně rozmyslet, i když znám spoustu lidí, kteří na druhou stranu tak dlouho přemýšlí a zvažují vše pro a proti, že než vše zváží, uteče pár let. Takže zvažujte pečlivě, ale dejte si časový limit na start. Jako nejlepší limit se jeví 1.1.2017, tak běžíme na to, co vy na to. Kterým směrem byste rádi v roce 2017 byli rádi, aby se ubírala vaše vize 2017?

Zlepšení či udržení zdraví39
Zlepšení nebo udržení fyzické kondice108
Více času na sebe14
Více času na rodinu6
Více času na přátele2
Více času na sebe a na rodinu11
Být víc sám (sama) sebou37

kde se diskutuje

  • Život neběží vždycky podle (tréninkového) plánu : Je to malichernost, ale jak dobře Vám rozumím ... :-) »
  • Běhání v zimě a mrazu se není třeba bát! Šest zásad pro běhání v zimě a mrazu : nemáte někdo zkušenost s během maratonu v zimě ? »
  • Čtyřicet důvodů, proč milovat běh : Zdravím Vás, běh a celkově cvičení je super věc. Velmi zajímavé jsou nově objevené spojitosti běhu…»
  • Být zdravý a v kondici. Koho a co všechno to v našem životě ovlivňuje. Cooperův test. Čtrnáctý tip Běžecké školy pro váš lepší běh : V tabulke muži 30 – 39 let, průměrný, je chyba (1900 – 1299 m), spravne ma byt 1900…»
  • Ještě jednu písničku … a tuhle taky musím : Já jsem tak poctivý (čti: zblblý :-)), že jsem dělal kliky už i o půl druhé v noci ... :-) »

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků