logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Zaběhni Pražský maraton 2018 s Milošem, Michalem a Salmingem pod 3

Zaběhni Pražský maraton 2018 s Milošem, Michalem a Salmingem pod 3

Po vyhlášení projektu Zaběhni Pražský maraton s Milošem pod 4 se stejně jako loni i letos začaly objevovat dotazy, zda něco takového neuděláme i pro ty, co by dali maraton rádi pod 3 hodiny. Vloni to ještě nebylo možné, jednak se necítím na to, abych se nyní připravil na takový výkon, to bych musel začít zase trénovat, a pak – nemůžu se rozdvojit. Letos už to ale jde, protože mezi trenéry Běžecké školy mám dva, kteří jsou schopni to zaběhnout.

Rychlá navigace [zobrazit]

Obsah [skrýt]

  1. Jak jsme si rozdělili úkoly a co můžete od programu očekávat
  2. Cena programu
  3. V ceně programu je zahrnuto
  4. Podmínky programu
  5. Zátěžový test
  6. Termíny společných tréninků
  7. Kapacita
  8. Informace k přihlášení

Šťastný los padl na Michala Vítů, s nímž spolupracuji již osm let. Svůj první maraton v životě se mnou běžel jako spoluvodič na čas 5:00, poslední tři roky měl na starost vodiče při závodech Run Czech a od letošního března je trenérem Běžecké školy. Prostě je to chlap, na nějž se mohu plně spolehnout a o němž vím, že povede zodpovědně ty, co se do programu přihlásí, jak v trénincích, tak při vlastním maratonu, a udělá všechno pro to, aby je dovedl ve stanoveném čase do cíle!

Jak jsme si rozdělili úkoly a co můžete od programu očekávat

Úkoly jsme si rozdělili tak, že já připravím tréninkový plán, Michal s vámi odběhá společné tréninky a při vlastním maratonu bude vaším vodičem. Jinak vše ostatní bude jako u projektu maraton pod 4 a sice:

Cena programu

6000,- Kč

V ceně programu je zahrnuto

  • profesionálně sestavený tréninkový plán s cílem zaběhnout Pražský maraton pod 3 hodiny
  • 4 běžecké tréninky pod dohledem Michala Vítů, s cílem zdokonalit běžeckou techniku, vyladit tempo a naučit se využít potenciál skupiny
  • 1 pár běžecké obuvi SALMING dle vlastního výběru
  • speciální běžecké týmové triko SALMING
  • 25% sleva na produkty SALMING během celého programu
  • sdílení zážitků a společného cíle s ostatními lidmi v programu
  • Michal Vítů jako osobní podpora a vodič skupiny během maratonu
  • trénink s trenéry, asistenty, běhozvěsty Běžecké školy ve skupinách Cross Runningu, které vedou (skupiny se rozeběhnou v průběhu září)

Podmínky programu

  • souhlas s uveřejněním osobního profilu (jméno, věk, váha, výška, zaměstnání), pravidelných reportů z tréninkového procesu a fotek ze společných akcí skupiny (publikování v rámci vlastního blogu na Běžecké škole, na FB Běžecké školy a FB Salming)
  • zakoupená registrace na Pražský maraton 2018
  • používání běžeckých bot SALMING během celého programu (pokud někomu boty nebudou sedět a bude běhat v jiné značce, tak mu ale nikdo hlavu neutrhne)
  • osobní fb profil

Zátěžový test

Zátěžový test na začátku a cca měsíc před maratonem vám a mně řekne, jak na tom skutečně jste a umožní nám společně zajistit, aby váš trénink a start v maratonu byl optimální k vašim momentálním fyzickým schopnostem. Jeho absolvování není podmínkou, ale doporučuji jej absolvovat. S Mirkem Touškou, jsme domluveni, že pokud absolvujete zátěžové testy u něj, budete mít zvýhodněnou cenu, a sice při absolvování jednoho testu 900,- Kč, při absolvování obou testů 1500,- Kč. Kontakt na Mirka poskytneme podle zájmu individuálně.

Termíny společných tréninků

  • 1. trénink – 25.11.2017 – Praha (V centrále Salmingu, kde si budete vyzkoušet modely běžeckých bot Salming a vybrat si ten, který vám, vaší noze, vašemu běžeckému stylu, vaší váze, nejlépe sedí)
  • 2. trénink – 27.1.2018 – Praha (Stromovka – cyklostezka směr Klecany)
  • 3. trénink – 3.3.2018 – Praha (Stromovka – cyklostezka směr Klecany)
  • 4. trénink – 14.4.2018 – Praha (Stromovka – cyklostezka směr Klecany)

Kapacita

25 běžců a běžkyň, kteří si dokáží užívat (života) běh a splní výše (respektive níže) uvedené podmínky programu.

Informace k přihlášení

O zařazení do programu bude rozhodovat zejména rychlost přihlášení, resp. rychlost zaplacení, což bude pro nás důkazem, že to myslíte vážně (k zaplacení budou vybraní uchazeči vyzvání informačním e-mailem na e-mailovou adresu, kterou uvedou v přihlášce).

Ten, kdo se přihlásí, by měl mít již v závodě zaběhnutý maraton, i když já svůj první maraton běžel za 2:41 hod, ale měl jsem před tím za sebou několik 25 km závodů. Takže uchazeč by měl mít za sebou bezpodmínečně několik půlmaratonů, z nich v tom nejrychlejším by se měl přiblížit 1:30, ale raději trošku pod, protože maraton nejsou dva půlmaratony!

Všichni uchazeči si jsou vědomi svého zdravotního stavu, svých fyzických schopností, programu se účastní dobrovolně a na vlastní nebezpečí. Organizátoři pak nenesou žádnou zodpovědnost za případná zranění, která by si způsobili v průběhu přípravy na maraton či při společných trénincích.

Přihláška na: Zaběhni maraton s Milošem a Michalem pod 3 hodiny

P.S. oznámení o přijetí přihlášky vám přijde na vámi uvedený e-mail do 48 hodin (probíhá týdenní běžecký camp a tak nejsme po většinu dne na počítači).

Miloš Škorpil foto

Hodnoť článek

5 z 5 hvězd líbí se mi (9 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

Linda | 22. 8. 2017 13.07 hod. | 31.186.185.xxx
Dobrý den, přihlásila jsem se (1x) na pražský 1/2 maraton (7.4.2018) a chci se na něj připravovat zdravě a efektivně. Běhávám si jenom tak pro radost, nikdy ne s cílem uběhnout tolik a tolik za nějakou dobu, nicméně pro ten 1/2maraton by to chtělo seriózní přípravu. Narazila jsem na tento Váš článek,jelikož se budete takto připravovat na maraton, nepředpokládám, že byste organizovali něco podobného i pro 1/2maraton, můžete mi ale prosím doporučit alespoň jak začít, případně jestli se můžu v Praze obrátit na někoho konkrétního, kdo by mi s tím, jak si vše připravit, aby ten tréning byl jak jsem psala, efektivní a zdravý, mohl pomoci? Předem děkuji za odpověď a přeji hezký den. Linda

fotoMiloš Škorpil: Lindo, nejsi jediná, která se na to ptá, něco zvažujeme, takže vydrž, věřím že řešení najdeme i pro půlmaratonce :)

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

Běžecké akce

všechny články Běžecké akce

Anketa – hlasuj i ty!

kde se diskutuje

  • Hubnutí – zákeřná nemoc, která jednou vyhubí lidstvo aneb hubnutí do úplného zblbnutí : Docela by mě zajímalo, zda existuje něco jako ideální váha pro běžce, kde je ten dobrý poměr…»
  • Bolí vás po běhání klouby? Je běh sport, který není vhodný pro lidi s nadváhou či ty, co s nimi mají problémy? : Dobrý den. Hezký článek. Kvalitu Phlogenzymu mohu ze své zkušenosti jednoznačně potvrdit. »
  • Každá mince má dvě strany, aneb co všechno se můžeme naučit od běžeckých zranění : Ahoj, tak už jsem se konečně dostal k nějaké reakci na Miloše články. Nejprve bych chtěl…»
  • Tři základní pravidla sestavení tréninkového plánu pro běžce : Mám trochu posunutou představu, co je to pomalý běh, tempo maratonu +60-75s je trénink obecné…»
  • Předprodej speciální edice triček Běhám tak pomalu, protože... : Michale, předpokládám, že teď už je tvá objednávka vyřešena, kdyby cokoli, obrať se prosím mailem…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků